onsdag 7. juli 2010

PIF

For eit år sidan blei eg med på Pay It Forward-leiken. Dei første tre som kommenterte innlegget mitt skulle få noko heimelaga i posten i løpet av eit år.

Og eg tenkte at det skulle vel ikkje gå eit heilt år før eg fekk noko avgarde… Men det gjorde det altså.

DSCF3529

Det fine symaskinvêret har gjort at eg fekk ta eit lite innhogg i voksduklageret mitt. For det har visst blitt eit lager – eg har hatt planar om å lage mange vesker…

Alle veskene er fora med gamle dynetrekkstoff.

No har veskene komt fram til mottakarane, og er i bruk allereie ser det ut til.

Hos Liv

DSCF3523

 Mille

DSCF3525 

DSCF3510

Og Ida Victoria

DSCF3526

DSCF3515

Eg har også ei turkis veske på lur til neste gong eg treng ei gåve.

Pluss nokre meter med voksduk. Då eg ommøblerte på nokre kasser kom også det grønne voksdukstoffet fram, så her er det berre å velge og vrake i fargar…

DSCF3524

DSCF3512

Resten av det turkise havna på terrasse-bordet og vert vel der i sommar.DSCF3484

Ha ein fin kveld. her vert det vel fotball ei stund framover…

------------------

A year ago I joined the Pay It Forward-game. I thought it should never take me 365 days to get the things out to the three commenters, but it did.

Last week I finally got round to making bag/totes to send.

They have now arrived safely to the reciepients.

The bags are made from oil cloth and with vintage sheets as linings. I still have lots of oil cloth left, so there will be more bags like these…

Have a nice evening.

5 kommentarer:

  1. Elsker disse! Åh, polka dots!

    SvarSlett
  2. Det var godt å høre at det er flere enn meg som er (litt) treige på den gaveleken! Jeg må finne på noe snart selv!!!! De veskene var jo utrolig kule! De som har ventet på dem, ville nok heller vente ltt ekstra for å få noe så flott!

    SvarSlett
  3. ojoj så flotte de var:-)
    polkadotts er så flott

    SvarSlett
  4. Disse var KJEMPEFINE !!!

    Heldige de som får bære rundt på disse.

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails