mandag 24. mai 2010

Mimrestund I

Sidan det er Grand Prix-veke no, og sidan eg alltid har synest det er stor stas med Grand Prix, så tenkte eg å mimre litt no.

Første året eg kan hugse eg såg på var 1980. Ikkje så unaturleg kanskje, det var året med Sami Ædnan og det var siste året vi budde i Karasjok.

Eg hugsar også denne sære songen frå Belgia

Og denne artige frå Luxembourg

I 1981 vann UK med futt og fart.

Finn Kalvik nådde ikkje heilt opp…

Her finn de ei oppsummering av 1981-songane.

I 1982 satt eg nok klar med kassettspelaren min og tok opp songane frå radioen. Eg hadde ikkje så mange andre kassettar på den tida, så GrandPrix-kassetten blei spelt gong etter gong.

Her er ei oppsummering av 1982-bidraga. Eg hugsar mange…takka vere kassetten min…

Mange artige kostymer og engasjerte sceneopptredenar der…

Og Tyskland vann.

Frå 1983 hugsar vi godt denne jenta.

Eg hadde Jugoslavia sitt bidrag som piano-notar seinare og eg kunne den nesten.

Har du nokre favorittar frå desse åra? Eller er dette altfor gamle minner?

--------------------------------------

It’s Eurovision week now, so I’m just looking back today.

It was one of my favourite shows when I was growing up, and I used to use my cassette player to record the songs. I listen to them a lot afterwards and still remembers many of them – even the bad ones…

2 kommentarer:

  1. Fantastiske Grand-Prix bidrag!! :-) Mitt første MGP-minne er Nicole med gitaren, og den sangen liker jeg enda - ellers er jo Carola fra -83 utrolig bra også!

    Ha en fin MGP uke! :-)

    SvarSlett
  2. så kult morro med gp.. og gøy at det er i tigerstaden

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails