onsdag 3. mars 2010

Ei slags oppskrift

Frå søskenbarnavdelinga av slekta har eg fått spørsmål om oppskrift på Star Wars-huene mine.  Så eg kan vel ikkje anna enn å notere ned kva eg gjer…(hi hi…)

Eg har brukt Free Style frå Dale, og strikkar på pinnar nr 4. (Sånn omlag 22 masker pr 10 cm.)

Eg har brukt forskjellig maskeantal på huene eg har laga, 100-105-110. Vi har store hovud i familien…

DSCF2061

 Star trooper-hua har 105 masker

Legg opp på pinne 3,5 mm 100 masker med koksgrå (eller ein annan grunnfarge). Strikk 2 rett, 2 vrang i ti omg.

Gå over til pinne nr 4 og glattstrikk og auk evt. samstundes til 105 eller 110 masker.

No startar mønsteret. Her kan du velge fargar sjølv. Eg har funne mønsterdiagramma her. Eg har modifisert dei ein smule, for å passe med antall masker. Men sidan skaparen har copyright, kan eg ikkje legge dei ut her. De får skrive ut diagramma og kikke på bilda mine for å sjå kva eg har endra på.

Fleire Star Wars-mønster finn de her.

StarWars1 R2D2 nr 1 har berre 100 masker – vart nesten litt trang

DSCF2282

R2D2 nr 3 – 100 masker – passa til ein 5-åring

Etter 35 omg med mønster startar fellinga. Fellinga skjer på 5 stader – i mellom lyssablane. Eg strikkar berre starten på lyssabel-mønsteret (det grå). Laserdelane i raudt og blått syr eg på med maskesting til slutt.

Felling:

- Strikk 1, strikk 2 m saman, strikk 15 m, ta 1 m laust av som den skal strikkast r, 1 r, løft den lause m over,

Denne fellinga gjentek du 4 gongar (5 fellingsstader til saman).

- Strikk 1 omg utan felling.

- Ny omg med felling. Denne gongen med 13 m i mellom fellingane.

- Fell slik annankvar omg til du har 20 m igjen.

- Siste omg med felling er slik: Strikk 1 m, ta dei to neste laust av (som om dei skal strikkast saman), strikk 1 m, løft dei to lause m over. Gjenta 4 gonger. No skal du ha 10 m. Klipp av tråden, tre igjennom maskene og snurp igjen åpninga.

Fest alle trådar – og då burde du ha ei hue klar…

1 kommentar:

  1. Denne er super! Jeg har gjort et forsøk selv, men ble ikke helt fornøyd. Tror nok jeg brukte litt for tynt garn, og da ble det ikke skrekkelig fint med tre tråder og slikt.

    Men nå skal jeg jammen lage en til! Skal hilse fra mannen og si at luene dine er fantastiske!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails