fredag 29. januar 2010

Det snør…

DSCF2127

… og snør. Haugane utanfor inngangsdøra nærmar seg 3 meter (pga takras og måking)…

I grunnen er vi ganske forsynt med alt det kvite no, bra at dei melder fint ver neste veke.

Eg skal nedover til austlandet i helga – det er vel god vinter der nede også.

Der nede skal vi helse på minstenevø Elias og feire Hanna som blir 4 år. Over ser de litt av bursdagsgåva (til Hanna og dei 20 Barbiedokkene hennar).

De skal få sjå meir seinare, eg må sjå om den virkar som vi har tenkt.

Ooops! – no ser eg at eg har fullstendig gløymt å legge merke til mønsteret på det rosa-raude-kvite stoffet her. Isj, kor skeivt det var!

Huff! Her har eg nok hatt tankane andre stader. Issa då – som mormor brukte å seie…

Ja ja, 4-åringen bryr seg kanskje ikkje så mykje om sånt.

Ha ei fin helg!

-------------------------------------

It has been snowing again here. The snow piles outside the front door are allmost 3 meters high (due to snow falling from the roof).

I’m going away this weekend. Going south to visit my brother’s – meeting my new nephew and celebrating Hanna’s 4th birthday.

The photo is of her birthday present. I only now noticed how I’ve forgotten to look at the pattern on one of the fabrics… Ooops! Must have had my mind somewhere else…

Well – I don’t think Hanna will notice…

Have a nice Week end!

1 kommentar:

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails