mandag 27. juli 2009

U

U for ULL rett og slett.

Eit flott materiale, takk til alle sauar! Eg brukar mest av ulla i ferdig spinna og farga form. Det er nok dei fibra eg likar best. Lagar ting i bomull også, men ulla er så mykje meir elastisk.

DSCF0821

Her har vi ulla vaska og karda. Dette er ull frå villsauane på øya. Mamma sit ved rokken og spinn garn av dette. Noko eg også kan tenke meg å prøve. Villsau-ulla er noko meir stikkete enn vanleg ull, så det passar ikkje så godt til alle slags plagg.

DSCF0826

Her har vi ulla i meir produsert form. Legg merke til labben øverst.

DSCF0827

Denne lille frøkna (trur det er frøken i alle fall) synest det er veldig kjekt med ull.

DSCF0828b 

Nøstene mine kan plutseleg berre forsvinne under sofaen.

DSCF0829

DSCF0834

Ull er topp!!

Meir om U borte hos Petunia.

3318690925_099f86f0a1[1] 

U is for ull - wool

1 kommentar:

  1. Kattunger og garnnøster hører liksom sammen:)
    Kjempflott U!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails