onsdag 27. mai 2009

Testing, testing

2009_05270010

Eg testar samanheklingsmetodar for “ei bestemor om dagen”-prosjektet mitt. Dette er metode nr 1. Den gir eit litt kompakt resultat. Passar til ei pute, men ikkje til eit teppe syns eg. Og eg trur eg har planar om eit teppe.

2009_05270007

Dette er metode nr 2. Litt meir luftig og teppeaktig. Men eg er framleis ikkje heilt sikker. Tar gjerne imot innspel her. Kva synest de? Har de andre forslag?

2009_05270001

Og til slutt eit par bilder av dei fine rosene eg kjøpte 16. mai. Stadig like fine :)

2009_05270003

9 kommentarer:

  1. Jeg ville valgt metode 2. Syns den blei lettere enn metode 1.

    Rosene dine er vakre - spesielt gøy når de står en stund inne :o)

    Hilsen fra Kari Anne

    SvarSlett
  2. Fine bestemor-ruter!! :-) Er enig med deg at sammenhekling 1 er finest til pute og metode 2 til teppe. Det blir kjempefint i begge tilfeller! Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  3. Glemte helt å si at bestemorrutene er alldeles vakre!!

    Hilsen fra Kari Anne

    SvarSlett
  4. Begge var fine..metode 1 var litt røffere syntes jeg..men jeg ville nok gått for nr2 :o) De var lekre!! Grattis :)

    SvarSlett
  5. Ville nok gått for nr. 2 :) Vakre ruter, og vakre roser!!

    SvarSlett
  6. Ville også gått for nr 2. Den ble penest og passer best til pledd.

    Og nydelig roser, det er så kjekt når de står en stund.

    SvarSlett
  7. Det blir eit nydelig teppe,synest begge metodane er fine men ville nok valgt nr2. God pinse til deg:)

    SvarSlett
  8. Eg ville og valgt metode nr. 2 til teppe. Stilig samanheklingsmåte! Lukke til med prosjektet:) Ha ei fin pinse:)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails