mandag 11. mai 2009

JJJ

Eg stod litt fast når det kom til å finne på noko tema for J-innlegget mitt.

2009_05090002b

Kunne jo nemne at symaskina mi heiter Janome, og eg kunne jo også seie at eg gleder meg til jordbærsesongen…

jordbær

Men då eg gjekk gjennom bilda mine no hoppa det fram eit anna ord: Japan.

Det ser ut til å vere eit spennande land. Men eg har nesten mest lyst til å reise til Japan for å gå i bokbutikkar og stoffbutikkar og hobbybutikkar og ….

japan2

Det tok ikkje lang tid frå eg begynte å besøke bloggar rundt omkring før eg fekk sans for dei japanske hobbybøkene. Synd Japan ligg så langt borte… Men takka vere internettbutikkar har eg fått tak i nokre smakebitar. Nydelege bøker.

Litt vanskeleg å lese teksten…. For eg kan ikkje japansk...

Men heldigvis er dei flinke til å lage enkle og forståelege diagram. Og på nettet eg har funne tyding av dei mest vanlege tegna brukt i strikke- og hekleoppskrifter. Så då er det mogleg å skjønne det meste av det ein skal gjere, trur eg.

japan4 japan3

motif Jklærchoto crochet

japan6 japan5

Dei japanske stoffa er også til sikle etter… Sparar dei til dei spesielle prosjekta…

4 pencil rolls

J is for Japanese crafting books and fabric.

2 kommentarer:

  1. Du dette var et spennende innlegg.
    Stoffene er fantastiske.

    PS. jeg har også Japan på ukens liste

    SvarSlett
  2. Japan viker som et spennende land. Helt enig med deg der! Mye fint du viser frem her. Kan du litt japansk eller bruker du kun bildene og diagrammene?
    Jeg likte ditt valg av Japan på J!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails