onsdag 22. april 2009

Ny veske og UFO-arbeid

Eg har brukt dei siste par kveldane på å gjere ferdig denne veska som eg eigentleg sydde før påske.

4 veska eg syr av denne modellen. Ein veldig grei modell. Lurer på om eg skal prøve å få til regulerbar reim neste gong…

I morgon bør eg rekke innom posten slik at eg får sendt ho avgarde til mottakar. Gratulerer med dagen, Marie!

2009_04220012

2009_04220015

2009_04220016

Eg har også tatt fram ein UFO. Denne jakka eg starta på i september 2007… Strikkinga gjekk veldig bra då, men plutseleg var gnisten borte, og så tok andre prosjekt over. Håpar å verte ferdig før helga no…

- Og så nyt eg våren og fint ver for tida :)

Drops-jakke1

I’ve made another messenger bag. This one is a birthday present for my sister.

And I’ve been knitting on one of my UFO. Started this jacket in 2007, and I don’t relly remember why I stopped working on it. It was allmost finished. But I’m planning to finish it now.

4 kommentarer:

  1. Så flott veske da. Knallfin!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Bursdagsbarnet gler seg til å få pakke i posten!!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails