fredag 30. januar 2009

Eg vann!

For ei stund sidan var eg så heldig å vinne ei jubileumstrekking borte hos Liv. Ho hadde 2-årsjubileum for bloggen sin. Og eg som vanlegvis ikkje har så mykje vinnarlykke :)

Og i går kom det ein pakke i postkassa. Så spennande!

pakke

Liv likar å strikke (og tek nydelege bilder frå hagen sin) , og sjå – ho har strikka pulsvantar til meg!

2009_01300026

Og ikkje nok med det, ho la også med ei oppskrift på Fiddlehead Mittens. Dei har eg lagt merke til på Ravelry og andre stadar. Skal nok prøve å strikke dei ein gong.

Tusen takk for den fine premien, Liv! Dei passar kjempefint som du ser.2009_01300009

Look what I got in the mail! I won a giveaway over at Liv’s blog. She made these mittens for me, and also included a pattern. I’ve been thinking about making the Fiddlehead Mittens. Lucky me :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer.....

    Ha fortsatt ein fin søndag.

    SvarSlett
  2. Beautiful gloves! The mittens are very pretty too.

    thanks for your comment at my blog. I am doing well, just laying around until I heal! :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails