mandag 15. desember 2008

15.

2008_12150021

Eg kjøpte dette smykket på Etsy for ei stund sidan. Det kan vel passe bra i desse tider, og ganske greit på jobben som lærar også.

Kanskje eg skal bruke det i morgon når 63 andreklassingar skal spele, synge, danse og vise skuespel for mange foreldre. Det blir spennande å sjå kor mykje dei hugsar på generalprøva i morgon formiddag. Kanskje det vert øving resten av dagen.

Og så har eg heilt gløymt å takke Maret for denne utmerkinga eg fekk frå henne for ei stund sidan. Tusen takk!

Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold. Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Eg ser at denne har vore rundt på mange bloggar i det siste, så eg vel å gjere det enkelt akkurat no. Er du innom her så får du denne med meg.

1 kommentar:

  1. De "anhengene" er kjempekule - har sniktittet litt på de ja - artig med et alternativ til plakatene som henger på alles vegger snart!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails