søndag 16. november 2008

messetid

   2008_11160002

I går var det den store julemessa. Eg var oppteken med åresalg heile dagen. Mykje folk, mange gevinstar, mange vinnarar. Eg har vanlegvis ikkje så mykje hell i lotteri og slikt, men eg fekk faktisk med meg ei kransekake :)

Den skal nytast litt etter litt. (Må tilstå at eg har smakt på ein ring eller to)

   2008_11160025 

   2008_11160028

Etter å ha vore på messa heile dagen var det deilig å plassere seg på sofaen i går kveld. Der fant eg denne filmen (Titanic, sjølvsagt) på ein kanal - og då var kvelden redda. Ikkje akkurat megastor flatskjerm her i stova, som de kan sjå.

Christmas fair at my church yesterday. I was busy all day helping with the lottery. I even won a "kransekake" (usually I don't win much)- my favourite cake. I will put this in the freezer and enjoy it piece by piece.

The rest of the evening was spent watching this movie. (Titanic as you can see)

   2008_11160035

Litt strikking til filmen. Dette skal bli ein kjole.

   2008_11160038

Og er har kome til siste arma på FLS-jakka mi.

And I'm knitting Christmas presents. The dotty knitting is going to be a dress. And I'm on the last arm of my purple FLS.

2 kommentarer:

  1. Så heldig du var. Eg har og vert opptatt med messe i to dagar. Vant ingenting, fikk solgt litt tjukke sokkar, men ingen gryteklutar..

    Kan ikkje skjøne at folk ikkje har bruk for desse klutane, no blir det julegåver i staden...

    SvarSlett
  2. Så HERLIG at du kan lage et skjerf til meg, HURRA!!!:O)Falt pladask for det...Hvis du ikke får tak i samme garn kan du bruke et annet da?

    Ønsker deg en fin kveld!
    Jeg skal på strikkecafè, koselig :o)

    Vibeke

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails