lørdag 10. mai 2008

Natt og dag

Eg må berre vise fram denne fantastiske marka rett ved sidan av skulen min i Søgne. Natt og dag er nesten favoritt-vårblomsten for meg.
Første vinteren eg budde på Geilo kom snøen 16. oktober og den låg i 6 månader. Våren var kald, snøen smelta, men ellers skjedde det ingen ting. Eg begynte nesten å tenke at her blir det vist ikkje vår, då eg ein dag fekk auge på ein Natt-og-dag i grøftekanten. Eg blei full av jubel og vårkjensle med ein gong. Dette var beviset på at vinteren var over. This is a field right beside my work. I think it's fantastic. All those flowers (we call them Night-and Day).
It's my favorite spring flower.

1 kommentar:

  1. Nydlig! Jeg ble vill av begeistring over å finne hvitveis her på Sotra! Elkisabeth trodde jeg hadde "klikket" da hun hørt e vill jubel fra meg over hvitveisfunn! Hadde aldri sett det her på Sotra før...Ja det klikket visst litt for meg :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails