torsdag 8. mai 2008

Litt av kvart

No som det er fint ver, og kjekt å sitte ute, fann eg ut at eg må pynte litt på verandaen min. Engelsk Pelargonia heiter vist denne. Fin, ikkje sant?
I don't have a garden, but I have a veranda. I bought a new flower today to have outside. Pretty, isn't it?


Denne fann eg på bruktbutikken på tysdag. (Og lakenet den står på). Stavanger Flint er det. Eg har eit par tallerknar i same mønster - fann eg ut når eg kom heim :) Så no må eg berre halde augene oppe etter koppar.

Went by the thriftshop on tuesday and found this. I have a couple of matching plates (discovered that when I came home) - so now I have to look for the cups.

Og til slutt: Eit par nye Babes er på veg.

At last some crafting: Two new Babes is on the needles.

2 kommentarer:

  1. Så fine blomster! Hvor kjøper du noe sånt?? Nå har perleblomstene og tulipanene nesten visnet, så det er på tide å fornye...

    Skal bake ny kake når du kommer på besøk, Solveig!

    Ha en fin sommerkveld :)

    SvarSlett
  2. Lekkre blomster du har kjøpt. Hos meg er det litt tidlig å ha sommerblomster ute, i fjor frøys alt som jeg hadde satt ut før 17. mai. Så heldig du var på loppemarkedet :o)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails