søndag 18. mai 2008

I've been tagged

I've been tagged by Carina, so here comes a few facts about me.

The rules of the game get posted at the beginning. Each player answers the questions about themselves. At the end of the post, the player then tags 6 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves them a comment, letting them know they’ve been tagged and asking them to read your blog. Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.
1) What was I doing 10 years ago? I was ending my last year (I think) with full-time-studies and got the job I have now. I was working in kinder garden and needed an extra year to be able to work in school. That's what I'm doing now.

2) What are 5 things on my to-do list for today (not in any particular order): Go to church (done), meet friends (done), sew together a quilt top (started), put away my bunad after yesterday, call my parents.

3) Snacks I enjoy: I like allmost everything (unfortunately).
4) Things I would do if I were a billionaire: Buy a nice house for myself, maybe a car, help pay for family members houses. Take the hole family on vacation - rent a castle somewhere in Europe with room for all of us. (27 at present time) And give to charities.

6) 6 peeps I wanna know more about:

Eg har den... og eg som alltid var så dårleg på kjedebrev. Men denne kan eg vel klare.
Her skal eg fortelle ting om meg sjølv som kanskje ikkje er så frykteleg viktig å vite.

Reglane kjem i starten av innlegget. Kvar spelar svarar på spørsmåla om seg sjølv. I slutten av innlegget gir du den vidare til 6 andre personar og fører opp navna. Så går du til bloggane og legg igjen kommentar om at dei er tagga og ber dei lese din blogg. La personen som tagga deg vite når du har lagt inn svar.

1) Kva gjorde du for ti år sidan? Avslutta det siste (trur eg) året med fulltidsstudium. Eg er førskolelærar og tok PAPS for å kunne jobbe i skulen. Som eg gjer no. Fekk jobben for ti år sidan.
2) Kva er 5 ting på å gjere-lista mi i dag? Gå til kirke , treffe venner , sy saman lappar, henge vekk bunaden, ringe mamma og pappa.

3) Snacks eg liker: Dessverre nesten alt...

4) Ting eg ville gjere dersom eg var milliardær (eller billionær): Kjøpe meg eit fint hus, kanskje ein bil, betale huslåna til resten av familien, ta med alle saman på ferie - leige eit slott nede i Europa med plass til alle og gi vekk ein del til gode organisasjonar.

5) Stadar eg har budd: Langfjordbotn, Karasjok, Ørsta, Walton-on-Thames, Geilo og Kristiansand

6) Disse folka vil eg vite meir om:
Miamor
Kari Anne
Hege
Susan
Bea
Maret

3 kommentarer:

  1. Hjelp! Får håpe jeg klarer å sende denne videre. Den største utfordringen min nå er åssen jeg i all verden skal klare å kopiere den over til bloggen min.
    Tusen takk for at du valgte akkurat meg :o) Hilsen Kari Anne

    SvarSlett
  2. Oj, den var ny.. :) Skal sjå kva eg klarer å få gjort i dagane framover. Er fortsatt i bursdagslykkerus ;)

    Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen!

    SvarSlett
  3. Ja-ja, det var det då....
    Får seie som Kari Anne, det var den kopieringa.
    Og så no, då data-hjelpa mi er reist ut i den store verden. Men det skal nok ordne seg, berre eg får litt tid på meg.

    Inn til vidare. din nyskjerrigheit er min hemmeligheit....

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails