søndag 17. februar 2008

I denne veka har eg...

Sydd fire vesker (dersom vi tar med forrige søndag):
Ei til meg sjølv.
Tre som er bursdagsgåver.
Det er viktig å bruke mange nåler :)
Eg har lært å sy i glidelås på ein ny måte.
Så har eg starta på "Tangled Yoke Cardigan". Den skal vere til meg sjølv, og er vinterferieprosjektet i år. Har også kjøpt ein ny film.
Slik vert jakka til slutt. Desse bilda er frå Interweave Knit der mønsteret kan kjøpast.
Dette ser ganske avansert ut, eg er spent på korleis det blir å strikke.
No pakkar eg kofferten og reiser til Trøndelag. Symaskina er pakka ned for ei stund.

Når eg kjem attende skal eg prøve meg på eit quilta-teppe i desse stoffa:

Bildet i bakgrunnen er kjøpt på Etsy, i butikken til Belle and Boo.



Crafting this week:


I've made four bags; one for myself, and three birthday presents. I've started my Tangled Yoke Cardigan; Pattern from Interweave Knits. My sewing machine is put away for now, I'm going on my winterbreak. When I get back, i'm planning to make a red & aqua/blue quilt for myself. The print is from Belle and Boo at Etsy.

3 kommentarer:

  1. Du er altså så produktiv! Slutter ikkje å bli imponert. Viss eg ikkje tek heilt feil er det nok tre februarnieser som vert fornøgde også med produksjonen :)

    God tur til Trøndelag

    Gry

    SvarSlett
  2. Filmen anbefales og tangled yoke cardigan er jo kjempefin! Lykke til!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails