tirsdag 3. juli 2007

Weekend-bag

Såg nokre fine weekend-bagar i voksduk-stoff hos Cath Kidston, - dei var litt for dyre til å bestille, så då tenkte eg at det går vel ann å lage sjølv... Har stoffet liggande etter sommarveska mi.
Då var det berre å sette i gong. Det blei nok litt meir komplisert enn eg hadde tenkt i starten. Tittekantar er vanskelege i svingane, kva blir eigentleg omkrinsen når eg skal trekke frå sømrom, hugs å skrive ned justeringar ellers passar ikkje foret, etc. etc. Også alle tapebitane som må plukkast vekk (brukar tape istaden for nåler når eg syr i voksduk- då slepp eg stygge hol). Svett, svett.

Men det gjekk bra til slutt, og eg har ny bag til ferien. (Skal sjølvsagt pakke ein koffert også...)

I wanted a weekend bag like these, and got the good idea that I could make one for myself. Well it got a little more complicated than I had planned, but it turned out pretty good in the end. Quite pleased now, and ready for my holiday. (I'm packing a suitcase as well of course).

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei Solveig,
    så fin blog du har!
    Liker den nye weekend-baggen din kjempegodt, den ble veldig fin i det stoffet. Dere søstrene er så kreative altså =)

    SvarSlett
  3. Åh, dritafin!!! Altfor komplisert til at ej hadde våga mej utpå eit slikt prosjekt.

    SvarSlett
  4. Så koseleg blogg du har! Og veska er superstilig! :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails